- obsługa w recepcji
- czystość i higiena
- funkcjonalność sprzętu i wyposażenia
- komfort treningu
- opieka trenerska i instruktorska.
Zależy nam na tym, aby Partnerzy, którzy są właścicielami obiektów dobrze lub bardzo dobrze ocenianych przez Użytkowników kart MultiSport, mogli uzyskiwać dodatkowe korzyści z naszej współpracy. W tym celu stworzyliśmy Benefit Club, dzięki któremu Partnerzy wyróżniający się najwyższą jakością usług, będą nagradzani punktami, które następnie będą mogli wymienić na vouchery zakupowe na produkty i usługi z obszaru fitness & wellness. Będzie je można zrealizować u współpracujących z nami Dostawców. Cieszymy się, że po lockdownach w 2020 i 2021 roku możemy ponownie zaproponować naszym Partnerom wsparcie, tym razem w nowej formule
– mówi Wojciech Szwarc, Członek Zarządu Benefit Systems SA.
MultiSportowcy dobrze czują się w obiektach partnerskich
Te wyniki nas bardzo cieszą, ponieważ świadczą o tym, że Partnerzy dbają o wysoką jakość usług w swoich obiektach, dzięki czemu Użytkownicy kart MultiSport czują się w nich dobrze i chcą do nich wracać. Mamy nadzieję, że tak wysokie oceny wizyt utrzymają się w kolejnych miesiącach trwania programu. Liczymy również, że przełoży się to na wysoką liczbę punktów zgromadzonych przez Partnerów, umożliwiając im otrzymanie nagród, które będą istotnym wsparciem w umacnianiu ich biznesu
dodaje Wojciech Szwarc