Swoje home-made hantle… możesz już wypić. W ramach kampanii edukacyjno-wizerunkowej marka MultiSport przypomina, że jej użytkownicy mogą już odłożyć domowe sprzęty, z którymi ćwiczyli w okresie izolacji, i powrócić do treningów w obiektach sportowo- rekreacyjnych. Kampania zachęca również do udziału w wakacyjnej grywalizacji, premiującej aktywność fizyczną.
Z powodu pandemii miłośnicy aktywności fizycznej przez ponad dwa miesiące ćwiczyli online, zamieniali mieszkania w sale treningowe, a profesjonalny sprzęt sportowy zastępowali przedmiotami codziennego użytku. Dziś domowe treningi mogą zejść na dalszy plan, ustępując miejsca aktywności w obiektach sportowych. Bezpieczny powrót klientów do tradycyjnych treningów wspierać będzie kampania MultiSport Dobrze, że jesteś!.
– Naszym celem jest przekazanie użytkownikom praktycznych informacji, które ułatwią im zdrowy i komfortowy powrót do ulubionych aktywności w obiektach sportowo-rekreacyjnych, a także budowanie społecznej świadomości na temat bezpieczeństwa i zasad sanitarnych obowiązujących w tych obiektach. Wierzymy, że kampania wpłynie pozytywnie na decyzje Polaków dotyczące powrotu do treningów w obiektach sportowo-rekreacyjnych oraz wesprze partnerów Programu MultiSport w promowaniu ich oferty – mówi Wojciech Szwarc, członek Zarządu Benefit Systems.
W ramach kampanii Dobrze, że jesteś! zaplanowane zostały działania reklamowe i komunikacyjne.
O ponownej możliwości korzystania z obiektów sportowo-rekreacyjnych przypomną użytkownikom humorystyczne kreacje, bazujące na wizji aktywności z czasu społecznej izolacji, które są podstawą wakacyjnej kampanii Dobrze, że jesteś!. Projekt prowadzony będzie na przełomie lipca i sierpnia w kanałach online na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnie w przestrzeni miejskiej. Kreacje statyczne pojawią się m.in. na ulicach Warszawy, a ich animowane wersje będzie można zobaczyć na ekranach w Metrze.
Animacja: https://vimeo.com/438175536/9c317c941d
Home-made hantle na Olx
W serwisie aukcyjnym Olx miłośnicy aktywności fizycznej, poszukujący akcesoriów sportowych, znajdą „oferty sprzedaży” m.in. domowego sparing-partnera oraz home-made hantli w postaci butelek z wodą.
– Naszym celem jest przekazanie użytkownikom praktycznych informacji, które ułatwią im zdrowy i komfortowy powrót do ulubionych aktywności w obiektach sportowo-rekreacyjnych, a także budowanie społecznej świadomości na temat bezpieczeństwa i zasad sanitarnych obowiązujących w tych obiektach. Wierzymy, że kampania wpłynie pozytywnie na decyzje Polaków dotyczące powrotu do treningów w obiektach sportowo-rekreacyjnych oraz wesprze partnerów Programu MultiSport w promowaniu ich oferty – mówi Wojciech Szwarc, członek Zarządu Benefit Systems.
W ramach kampanii Dobrze, że jesteś! zaplanowane zostały działania reklamowe i komunikacyjne.
O ponownej możliwości korzystania z obiektów sportowo-rekreacyjnych przypomną użytkownikom humorystyczne kreacje, bazujące na wizji aktywności z czasu społecznej izolacji, które są podstawą wakacyjnej kampanii Dobrze, że jesteś!. Projekt prowadzony będzie na przełomie lipca i sierpnia w kanałach online na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnie w przestrzeni miejskiej. Kreacje statyczne pojawią się m.in. na ulicach Warszawy, a ich animowane wersje będzie można zobaczyć na ekranach w Metrze.
Animacja: https://vimeo.com/438175536/9c317c941d
Home-made hantle na Olx
W serwisie aukcyjnym Olx miłośnicy aktywności fizycznej, poszukujący akcesoriów sportowych, znajdą „oferty sprzedaży” m.in. domowego sparing-partnera oraz home-made hantli w postaci butelek z wodą.
Screenshot reklamy
Ćwicz bezpiecznie i tak, jak lubisz
Wszystkie działania reklamowe kierują odbiorców na dedykowaną akcji stronę internetową: https://www.kartamultisport.pl/dobrze-ze-jestes/,gdzie dostępne są informacje dotyczące:
- bezpieczeństwa sanitarnego w obiektach sportowo-rekreacyjnych,
- Letniej Gry MultiSport i nagród, które można uzyskać za zebrane podczas aktywności fizycznej punkty,
-treningów i zdrowego odżywiania, w tym materiały eksperckie i profesjonalne konsultacje online z trenerami i dietetykami, które ułatwią zdrowy powrót do regularnej aktywności fizycznej.
Kampanię na zlecenie Benefit Systems realizuje agencja kreatywna NAV agency oraz agencja digitalowa Mint Media.
Wszystkie działania reklamowe kierują odbiorców na dedykowaną akcji stronę internetową: https://www.kartamultisport.pl/dobrze-ze-jestes/,gdzie dostępne są informacje dotyczące:
- bezpieczeństwa sanitarnego w obiektach sportowo-rekreacyjnych,
- Letniej Gry MultiSport i nagród, które można uzyskać za zebrane podczas aktywności fizycznej punkty,
-treningów i zdrowego odżywiania, w tym materiały eksperckie i profesjonalne konsultacje online z trenerami i dietetykami, które ułatwią zdrowy powrót do regularnej aktywności fizycznej.
Kampanię na zlecenie Benefit Systems realizuje agencja kreatywna NAV agency oraz agencja digitalowa Mint Media.