Rosnąca potrzeba dbania o zdrowie fizyczne i psychiczne przegrywa z emocjonalnymi barierami przed podjęciem treningów w obiekcie sportowym. Z raportu „Ruch to zdrowie”, zrealizowanego przez Benefit Systems Oddział Fitness, wynika że dla co trzeciego badanego barierą przed rozpoczęciem treningów jest m.in. brak wiedzy na temat dostępnych sprzętów do ćwiczeń i sposobu ich użytkowania. Odpowiedzią na wyzwania związane z rozpoczęciem aktywności w klubach fitness jest kampania „Jak dobrze…” zorganizowana przez Benefit Systems Oddział Fitness, operatora sieci klubów fitness Zdrofit, Fabryka Formy, Fitness Academy, S4, Fit Fabric, My Fitness Place oraz Step One.
Jak dobrze… przełamywać bariery
Jak dobrze… mieć wsparcie
Jak dobrze… – działania w kampanii
Benefit Systems działa na polskim rynku od ponad dwóch dekad i należy do liderów w dostarczaniu benefitów pozapłacowych, które wspierają dobrostan pracowników. Spółka jest twórcą Programu MultiSport, który umożliwia podejmowanie aktywności fizycznej w obiektach sportowych w całym kraju. W portfolio Benefit Systems jest także platforma kafeteryjna MyBenefit oraz program wellbeingowy MultiLife. Od kilku lat oferta sportowa Spółki jest rozwijana na rynkach zagranicznych, m.in. w Czechach, na Słowacji, w Bułgarii czy Chorwacji. Grupa Benefit Systems jest także operatorem ponad 190 klubów fitness na czterech rynkach (w Polsce odpowiada za sieci Zdrofit, Fitness Academy, My Fitness Place, Fabryka Formy, StepONE, S4 Fitness, oraz FitFabric). Więcej informacji o firmie można znaleźć na www.benefitsystems.pl.