Przychody Grupy Benefit Systems wyniosły w pierwszym kwartale 2014 r. 108,6 mln zł i były o 21 proc. wyższe niż w analogicznym okresie 2013 r. Zysk brutto to 3,4 mln zł. Dobre wyniki to efekt m.in. wzrostu liczby użytkowników programów sportowych, wprowadzenia nowych produktów oraz sprzyjających trendów rynkowych.
Rosnąca rentowność segmentu kart sportowych
Jesteśmy bardzo zadowoleni z dynamiki sprzedaży kart sportowych. Coraz więcej Polaków jest aktywnych fizycznie i coraz więcej pracodawców zauważa siłę dodatkowych świadczeń. To najlepsza prognoza dla naszego głównego rynku. Konsekwentnie inwestujemy w nowe produkty, w tym przede wszystkim w program motywacyjny MultiBenefit. Klienci i użytkownicy poszukują elastycznych i intuicyjnych rozwiązań, a nasz program odpowiada na te potrzeby.
Tomasz Józefacki, prezes Benefit Systems
Wyjście poza segment kart sportowych i rozwój nowych produktów
O firmie:
Spółka Benefit Systems stoi na czele Grupy Kapitałowej, w skład której wchodzą podmioty działające na rynku pozapłacowych świadczeń pracowniczych oraz rynku fitness. Grupa specjalizuje się tworzeniu i oferowaniu innowacyjnych oraz kompleksowych rozwiązań pozwalających na skuteczne i elastyczne motywowanie pracowników. W ofercie Grupy można znaleźć produkty z zakresu sportu i rekreacji (MultiSport, FitProfit), kultury i rozrywki (MultiBilet, MultiTeatr), żywienia (BenefitLunch), turystyki (MultiWypoczynek), jak również szytych na miarę programów kafeteryjnych (MultiKafeteria, MyBenefit), a także program motywacyjny MultiBenefit. Od kwietnia 2011 roku spółka jest notowana na parkiecie głównym warszawskiej GPW.
Do grupy klientów spółki Benefit Systems należy obecnie około 6 000 firm i instytucji. Z samych produktów sportowych korzysta już ok. 480 tysięcy użytkowników, do dyspozycji których jest niemal 4000 obiektów sportowo-rekreacyjnych w 650 miastach Polski.