Konsolidacja aktywów fitness w nowej spółce jest efektem konsekwentnej realizacji naszych działań strategicznych, które mają na celu bardziej efektywne zarządzanie tym segmentem oraz długoterminowe wsparcie rozwoju programu MultiSport. Jest to również kolejny krok w ramach procesu porządkowania Grupy Kapitałowej, w ramach którego dotychczas przeniesione zostały aktywa segmentu nowych produktów do odrębnej spółki. Zakładamy, że prowadzone zmiany organizacyjne, z jednej strony poprawią efektywność kosztową na poziomie Grupy, a z drugiej będą miały pozytywne przełożenie na naszą działalność biznesową.
Tomasz Józefacki, Prezes Zarządu Benefit Systems S.A.
Podtrzymujemy strategię rozwoju segmentu fitness poprzez dalsze inwestycje w budowę naszych sieci klubów. Plan docelowego wprowadzenia spółki Fit Invest na giełdę zależeć będzie od tempa wzrostu tego segmentu i osiąganych wyników finansowych. W naszej opinii jest to perspektywa co najmniej 2-3 lat.
Tomasz Józefacki
***
Benefit Systems stoi na czele Grupy Kapitałowej, w skład której wchodzą podmioty działające na rynku pozapłacowych świadczeń pracowniczych oraz rynku fitness. Grupa Benefit Systems, zgodnie ze swoją misją, wspiera ludzi i organizacje w rozwoju, osiąganiu równowagi oraz budowaniu zaangażowania. Wykorzystując trend wzrostowy rynku przemysłu czasu wolnego, tworzy i rozwija portfel innowacyjnych oraz kompleksowych rozwiązań pozwalających na skuteczne i elastyczne motywowanie pracowników, a także wspieranie ich w osiąganiu równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. W ofercie Grupy można znaleźć produkty z zakresu sportu i rekreacji (MultiSport, FitProfit), kultury i rozrywki (MultiBilet, MultiTeatr), żywienia (BenefitLunch), turystyki (MultiWypoczynek), szytych na miarę programów kafeteryjnych (MultiKafeteria, MyBenefit), jak również program motywacyjny MultiBenefit. Od kwietnia 2011 roku akcje Benefit Systems są notowane na parkiecie głównym warszawskiej GPW. Do grupy klientów Benefit Systems należy obecnie ponad 7 000 firm i instytucji zatrudniających ponad 2 mln pracowników, natomiast z samych produktów sportowych korzysta już ponad 500 tysięcy użytkowników, do dyspozycji których jest niemal 4 000 obiektów sportowo-rekreacyjnych w blisko 600 miastach Polski.