Benefit Systems – twórca programu MultiSport – w nowy rok wszedł z odświeżoną identyfikacją wizualną i strategią produktową, a także z ważnym projektem zorientowanym na dzielenie się wiedzą. W ramach specjalnej serii podcastów, prowadzący - Jarosław Kuźniar w towarzystwie ekspertów, takich jak Natalia Hatalska, dr Ewa Hartman, czy Jakub Mauricz poruszą temat wellbeingu, motywacji i nowoczesnych technologii wspierających pracowników i pracodawców. Wszystko po to, by zwrócić uwagę firm na dobrostan zespołów.
Sytuacje kryzysowe, takie jak pandemia COVID-19, wymusiły nowe podejście do potrzeb pracodawców i pracowników. Firmy zaczęły zwracać większą uwagę na kwestie kondycji psychicznej i szeroko pojętego work-life balance, a pracownicy zaczęli wymagać benefitów umożliwiających im dbanie o swój dobrostan. Te trendy miały swój znaczący wpływ na ofertę i strategię Benefit Systems – ugruntowały spółkę w wieloletniej taktyce stawiania na dobrostan pracowników poprzez odpowiednio zaprojektowane rozwiązania benefitowe. W efekcie do portfolio twórcy programu MultiSport dołączyła platforma online MultiLife – czyli wellbeingowy system operacyjny oraz zmieniony MyBenefit, który z systemu kafeteryjnego stał się także digitalowym HR partnerem, służącym do zarządzania benefitami oraz wszystkimi procesami HRowymi po stronie klienta. Firma stworzyła ekosystem wzajemnie uzupełniających się produktów, dzięki którym pracodawcy mogą kompleksowego wspierać dobrostan pracowników. Odzwierciedlaniem zmian w strategii produktowej jest nowa identyfikacja graficzna. Firma po ponad 20 latach działalności zdecydowała się na zmianę identyfikacji graficznej, której bazą stało się logo dobrze znanego, flagowego produktu – programu MultiSport.
- Rebranding Benefit Systems to dużo więcej niż lifting logo. To przede wszystkim zaprezentowanie wizji i misji naszej firmy, która od lat działa w duchu kompleksowej troski o wellbeing w miejscu pracy i poza nim. To przełożenie wartości, które są nam bliskie, w które wierzymy i którymi się kierujemy, na obszar komunikacji marketingowej ekosystemu naszych marek – wyjaśnia Dorota Szostek-Rejowska, Dyrektor Marketingu Benefit Systems.
Tożsamość marki wyraża się w podwójnym archetypie Mędrca i Innowatora. Grupa Benefit Systems od ponad 20 lat bada potrzeby firm i pracowników, by dostarczać skuteczne rozwiązania dopasowane do potrzeb. Zgromadzone dane, doświadczenia i obserwacje, a także chęć wsparcia pracodawców w tworzeniu przyjaznego, umacniającego wellbeing środowiska pracy, stały się inspiracją do stworzenia serii wideocastów oraz newslettera o tematyce HR.
Wideocasty Benefit Systems dostępne będą na platformie YouTube, a także w serwisach streamingowych, takich jak Spotify, Apple Podcast czy Voice House oraz na stronie internetowej www.benefitsystems.pl. Cykl wideocastów pod tytułem „Wellbeing Summit” będzie się składał z 10 odcinków – każdy z innym gościem specjalnym, poruszający inny temat powiązany z wellbeingiem. Gościnią pierwszego odcinka będzie dr Ewa Hartman, która w rozmowie z Jarosławem Kuźniarem opowie o sile mikro nawyków i ich wpływie na mózg, brainbeing oraz dobrostan. W celu promocji wideocastów zaplanowana została także kampania digitalowa obejmująca kanały Meta, YouTube i LinkedIn. Działania promocyjne ukierunkowane będą na dwie uzupełniające się grupy odbiorów: B2B, czyli pracodawców i zespoły HR oraz B2C, czyli użytkowników końcowych usług Benefit Systems – pracowników. Seria videocastów, jak i współpraca z prowadzącym – Jarosławem Kuźniarem oraz ekspertami, jest kontynuacją działań zainaugurowanych podczas konferencji Benefit Systems „Wellbeing Summit”. Za oprawę techniczną podcastów odpowiada Voice House.
Co dwa tygodnie, do wszystkich klientów oraz subskrybentów, Benefit Systems wysyłać będzie także specjalny newsletter „Wellbeing Lab”, w którym znajdą się artykuły, wywiady z ekspertami czy wyniki analiz oraz badań prowadzonych przez dostawcę benefitów pozapłacowych.
- Newsletter to swego rodzaju trend book i kompendium wiedzy na temat wspierania wellbeingu w organizacjach. Chcemy w ten sposób budować świadomość, jak ważny jest dobrostan w naszym życiu i towarzyszyć naszym klientom oraz innym firmom w drodze do jego osiągnięcia i wzmacniania. Ważne, by rozumieć, że na poczucie dobrostanu wpływa wiele czynników, które razem tworzą całość. To zarówno dbanie o aktywność fizyczną, jak i zdrowie ogólne i psychiczne, odżywianie, finanse i rozwój osobisty. Wszystkie te wątki będziemy rozwijać w ramach dwutygodniowego newslettera – podkreśla Dorota Szostek-Rejowska.
Newsletter to projekt, dla którego również zaplanowane zostały działania promocyjne w postaci wielokanałowej kampanii online, kierowanej do grupy odbiorców z segmentu B2B. Kampania obejmie działania SEM oraz SEO, Programmatic, a także promocję w kanałach Meta, LinkedIn oraz w serwisach Benefit Systems. Planowane są także działania z zakresu influencer marketingu z ekspertami zabierającymi głos na łamach newslettera.
Więcej informacji na temat wideocastów oraz newslettera odnaleźć można na stronie internetowej www.benefitsystems.pl