W drugim kwartale br. przychody Grupy wyniosły 845 mln zł (wzrost o 21% rdr), a zysk operacyjny skorygowany o koszty programu motywacyjnego 202 mln zł (wzrost o 38% rdr) – tym samym Grupa osiągnęła najlepszy kwartalny wynik w swojej historii. Dynamicznie rosnące zyski potwierdzają bardzo dobrą sytuację całej Grupy. W sprzedaży kart sportowych od kilku miesięcy Grupa obserwuje powrót do sezonowości typowej dla okresu sprzed pandemii. Zmiana ta nie ma jednak przełożenia na plany Benefit Systems na 2024 rok – Spółka utrzymuje cele związane ze sprzedażą do 150 tysięcy kart sportowych w Polsce, niewielką poprawą rentowości EBIT w Segmencie Polska w drugim półroczu br., a także wzrostem rentowności operacyjnej Grupy rdr.
Segment Polska
Segment Zagranica
Benefit Systems działa na polskim rynku od ponad dwóch dekad i należy do liderów w dostarczaniu benefitów pozapłacowych, które wspierają dobrostan pracowników. Spółka jest twórcą Programu MultiSport, który umożliwia podejmowanie aktywności fizycznej w obiektach sportowych w całym kraju. W portfolio Benefit Systems jest także platforma kafeteryjna MyBenefit oraz program wellbeingowy MultiLife. Od kilku lat oferta sportowa Spółki jest rozwijana na rynkach zagranicznych, m.in. w Czechach, na Słowacji, w Bułgarii i w Chorwacji. Grupa Benefit Systems jest także operatorem klubów fitness (w Polsce odpowiada m.in. za sieci: Zdrofit, Fabryka Formy, FitFabric, Fitness Academy, Good Luck, My Fitness Place; na pozostałych rynkach zarządza 59 obiektami). Ważnym obszarem działań Benefit Systems jest promowanie aktywnego stylu życia na każdym jego etapie, dlatego Spółka realizuje inicjatywy wspierające aktywność fizyczną dzieci, dorosłych oraz seniorów. Cele te realizowane są m.in. przez Fundację MultiSport. Od 2018 roku Benefit Systems jest częścią globalnej inicjatywy B Corp, zrzeszającej spółki działające i angażujące się w rozwiązywanie najważniejszych problemów społecznych. Więcej informacji o firmie można znaleźć na benefitsystems.pl.