4 czerwca 2025 roku ruszyła kolejna, 8. edycja Letniej Gry – inicjatywy grywalizacyjnej promującej aktywność fizyczną. Akcja skierowana do posiadaczy kart MultiSport od lat zachęca do bycia aktywnym latem, a także imponuje skalą zaangażowania uczestników oraz innowacyjnym podejściem do motywacji sportowej - w zeszłym roku wzięło w niej udział blisko 100 tys. uczestników. Za sukcesem projektu stoi precyzyjnie zaprojektowany system zadań, nagród i komunikacji marketingowej – w pełni oparty o mechanizmy grywalizacyjne, które z roku na rok są jeszcze bardziej udoskonalane przez MultiSport.
MultiSport nagradza aktywność
Powody dołączania do Letniej Gry

Influencerzy i komunikacja 360°
Benefit Systems działa na polskim rynku od ponad dwóch dekad i należy do liderów w dostarczaniu benefitów pozapłacowych, które wspierają dobrostan pracowników. Spółka jest twórcą Programu MultiSport, który umożliwia podejmowanie aktywności fizycznej w obiektach sportowych w całym kraju. W portfolio Benefit Systems jest także platforma kafeteryjna MyBenefit oraz program wellbeingowy MultiLife. Od kilku lat oferta sportowa Spółki jest rozwijana na rynkach zagranicznych, m.in. w Czechach, na Słowacji, w Bułgarii i w Chorwacji. Grupa Benefit Systems jest także operatorem klubów fitness (w Polsce odpowiada m.in. za sieci: Active Fitness Club, Fabryka Formy, FitFabric, Fitness Academy, Good Luck, Max-Gym, My Fitness Place, Saturn Fitness, StepONE, Total Fitness i Zdrofit). Ważnym obszarem działań Benefit Systems jest promowanie aktywnego stylu życia na każdym jego etapie, dlatego Spółka realizuje inicjatywy wspierające aktywność fizyczną dzieci, dorosłych oraz seniorów. Cele te realizowane są m.in. przez Fundację MultiSport. Od 2018 roku Benefit Systems jest częścią globalnej inicjatywy B Corp, zrzeszającej spółki działające i angażujące się w rozwiązywanie najważniejszych problemów społecznych. Więcej informacji o firmie można znaleźć na benefitsystems.pl.