Zdrofit stawia na nieszablonowe podejście do promocji aktywności fizycznej. W kampanii „Wyexpij swoją formę!” sieć klubów fitness angażuje topowych streamerów – Diablesa i Nieuczesaną – pokazując, że świat gamingu i ruchu fizycznego mogą się uzupełniać. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych par na polskim Twitchu przez trzy miesiące intensywnie trenuje w klubach Zdrofit. Ich postępy można śledzić na Instagramie i YouTube – z dużą dawką autentyczności, humoru i dystansu. Kampania powstała we współpracy z agencją CFA.
Streamerzy na treningu

Zdrofit – bliżej nowych odbiorców
Źródła
Tomasz Sahaj „Od rekreacji do e-sportowej profesjonalizacji. Kulturowo-społeczne aspekty gier elektronicznych”, Rocznik Lubuski Tom 47, cz. 2, 2021
Maciej Cypryński, „e-SPORT. Optymalizacja gracza”, 2018 (https://helion.pl/pobierz-fragment/esport/pdf)
Zdrofit to centra fitness należące do spółki Benefit Systems. Kluby propagują zdrowy ruch zgodnie z filozofią, że aktywność fizyczna dostępna jest dla każdego, kto chce zadbać o swoje zdrowie, bez względu na wiek, sylwetkę i dotychczasowe osiągnięcia. Obecnie mieszkańcy Polski mogą ćwiczyć w 119 klubach Zdrofitu. Najwięcej, bo aż 63 znajduje się w Warszawie. Pozostałe m.in. w: Trójmieście, Szczecinie, Kielcach, Koszalinie, Toruniu, Lublinie i Elblągu.
Diables to jeden z najbardziej rozpoznawalnych streamerów w polskim internecie. Od lat przyciąga tysiące widzów poczuciem humoru i autentycznym podejściem do społeczności. Na jego streamach można znaleźć wszystko – od emocjonujących rozgrywek, przez spontaniczne akcje, po szczere rozmowy.
Nieuczesana to streamerka, która łączy luz i śmiech z autentycznością, jaką w internecie coraz trudniej znaleźć. Jej content przyciąga tysiące widzów, bo jest jak rozmowa z przyjaciółką – czasem zabawna, czasem wzruszająca, ale zawsze prawdziwa. Z humorem opowiada o codzienności, relacjach, emocjach i sprawach, które dotyczą każdego.
CFA to agencja specjalizująca się w komunikacji skierowanej do graczy. Tworzy autentyczne i skuteczne kampanie dla marek, które chcą zaistnieć w świecie gamingu. Realizuje działania 360°: od strategii komunikacji przez kampanie z twórcami internetowymi, aż po organizację eventów gamingowych. Pomaga markom z różnych branż naturalnie wpisać się w gamingowy ekosystem – bez sztuczności i bez marketingowych skrótów. Swoją skuteczność opiera na realnym zrozumieniu społeczności graczy. Ma bezpośredni kontakt z odbiorcami, współpracuje z wydawcami gier i dysponuje własną siecią twórców gamingowych. Kropką nad i tych kompetencji jest wieloletnie doświadczenie agencyjne, które pozwala agencji łączyć świat gamingu z oczekiwaniami komunikacyjnymi największych marek.