8 czerwca startuje kolejna edycja Letniej Gry MultiSport, której głównym celem jest promocja aktywności fizycznej w okresie letnim. W tym roku MultiSport, w ramach grywalizacji wakacyjnej, nagradzać będzie m.in. za odwiedzanie nowych obiektów sportowych oraz regularność w podejmowaniu aktywności fizycznej, która według ekspertów ma niebagatelny wpływ na nadwyrężoną kondycję mentalną pracowników po pandemii.
Lojalizacja, czy raczej utrzymywanie silnej więzi z klientem, użytkownikiem lub pracownikiem, to temat na czasie. Od kilku lat realizujemy Letnią Grę MultiSport, w której wykorzystujemy grywalizację zarówno do zwiększania aktywności fizycznej wśród posiadaczy naszych kart sportowych, jak i do budowania świadomości w zakresie zdrowego stylu życia. To niezwykle skuteczne i angażujące rozwiązanie. Tylko w 2021 r. udało nam się zaangażować o 23% więcej osób, niż zakładaliśmy. Co ciekawe, w zeszłym roku, w ciągu dziewięciu tygodni promocji różnych dyscyplin sportowych, uczestnicy Letniej Gry wykonali łącznie 182 tys. treningów, co przekłada się na ok. 6250 dni ćwiczeń bez przerwy. Przez cały okres wakacyjny akcja mobilizowała Polaków do aktywności w partnerskich obiektach sportowych – mówi Emilia Rogalewicz, członek zarządu Benefit Systems.
Gra o lepsze samopoczucie
Jak wynika z naszych badań, już 73 proc. MultiSportowców przyznaje, że dzięki karcie MultiSport ćwiczy częściej, co w przeliczeniu daje około 700 tys. osób w Polsce, które wraz z nami wyrobiły niezwykle istotny dziś nawyk regularnie podejmowanej aktywności fizycznej. Można powiedzieć, że na chwilę obecną udało nam się zmobilizować do częstszych ćwiczeń całe miasto wielkości Łodzi. Na tym jednak nie zamierzamy poprzestać - wierzymy, że możemy pomóc zaktywizować się znacznie większej liczbie osób, także z pomocą grywalizacji – dodaje Emilia Rogalewicz.