„Stary, byłam w klubie Zdrofit. Mówię ci, tam wszystko jest NAJ” – relacjonuje w radiowym spocie wizytę w klubie rozemocjonowana dziewczyna. „Weź, zaraz tam stary. Bądź niezmiennie młody duchem i trzymaj formę tak jak ja. Przećwicz możliwości klubów samych NAJ” – odpowiada Krzysztof Ibisz. Do końca listopada trwa kampania reklamowa „NAJbliżej do formy” klubów fitness należących do Benefit Systems.
Różni bohaterowie, różne potrzeby, szeroka oferta
Postacie wychodzą z ekranów
Przećwicz studencką promkę
Benefit Systems jest obecnie właścicielem 200 klubów fitness Polsce. Funkcjonują one w ramach sieci: Zdrofit, Fabryka Formy, FitFabric, Fitness Academy, My Fitness Place i StepONE. Kluby propagują zdrowy ruch zgodnie z filozofią, że aktywność fizyczna dostępna jest dla każdego, kto chce zadbać o swoje zdrowie, bez względu na wiek, sylwetkę i dotychczasowe osiągnięcia.
Benefit Systems działa na polskim rynku od ponad dwóch dekad i należy do liderów w dostarczaniu benefitów pozapłacowych, które wspierają dobrostan pracowników. Spółka jest twórcą Programu MultiSport, który umożliwia podejmowanie aktywności fizycznej w obiektach sportowych w całym kraju. W portfolio Benefit Systems jest także platforma kafeteryjna MyBenefit oraz program wellbeingowy MultiLife. Od kilku lat oferta sportowa spółki jest rozwijana na rynkach zagranicznych, m.in. w Czechach, na Słowacji, w Bułgarii i w Chorwacji. Grupa Benefit Systems jest także operatorem ponad 200 klubów fitness na czterech rynkach. Ważnym obszarem działań Benefit Systems jest promowanie aktywnego stylu życia na każdym jego etapie, dlatego Spółka realizuje inicjatywy wspierające aktywność fizyczną dzieci, dorosłych oraz seniorów. Cele te realizowane są m.in. przez Fundację MultiSport. Od 2018 roku Benefit Systems jest częścią globalnej inicjatywy B Corp, zrzeszającej spółki działające i angażujące się w rozwiązywanie najważniejszych problemów społecznych. Więcej informacji o firmie można znaleźć na benefitsystems.pl.