- 490 tys. kart sportowych na koniec września 2014 (+17,5% r/r), tj. +73 tys. r/r, tempo wzrostu liczby kart sportowych wyższe niż rok wcześniej o 13 tys. szt.
- 332,8 mln zł przychodów po 9 miesiącach 2014 (+18,7% r/r)
- stabilna rentowność: 75,9 mln zł zysku brutto ze sprzedaży
- spadek kosztów sprzedaży w relacji do przychodów
Podsumowanie wyników
Odnotowujemy stabilny rozwój segmentu kart sportowych, co przekłada się na dobre wyniki w poszczególnych kwartałach. Zanotowaliśmy wyższe przychody tego segmentu przy utrzymaniu satysfakcjonującego poziomu marży i poprawieniu retencji kart wobec porównywalnego okresu w zeszłym roku.
Tomasz Józefacki, Prezes Zarządu Benefit Systems S.A.
Wzrost liczby kart sportowych
Nowe Produkty*
Cieszy nas, że przychody w segmencie nowych produktów stabilnie rosną – w 3 kwartale 2014 zanotowaliśmy blisko 2-krotny wzrost sprzedaży w porównaniu do 3 kwartału 2013. Nasi klienci mają coraz szerszy dostęp do oferty korzystania z czasu wolnego, takich jak: wypoczynek, rozwój osobisty i kultura.
Tomasz Józefacki
Inwestycje i konsolidacja w branży fitness
Podsumowanie wyników finansowych Grupy Benefit Systems za 9 miesięcy 2014 oraz sam3 kwartał 2014:
O firmie:
Benefit Systems stoi na czele Grupy Kapitałowej, w skład której wchodzą podmioty działające na rynku pozapłacowych świadczeń pracowniczych oraz rynku fitness. Grupa Benefit Systems, zgodnie ze swoją misją, wspiera ludzi i organizacje w rozwoju, osiąganiu równowagi oraz budowaniu zaangażowania. Wykorzystując trend wzrostowy rynku przemysłu czasu wolnego, tworzy i rozwija portfel innowacyjnych oraz kompleksowych rozwiązań pozwalających na skuteczne i elastyczne motywowanie pracowników, a także wspieranie ich w osiąganiu równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. W ofercie Grupy można znaleźć produkty z zakresu sportu i rekreacji (MultiSport, FitProfit), kultury i rozrywki (MultiBilet, MultiTeatr), żywienia (BenefitLunch), turystyki (MultiWypoczynek), szytych na miarę programów kafeteryjnych (MultiKafeteria, MyBenefit), jak również program motywacyjny MultiBenefit. Od kwietnia 2011 roku akcje Benefit Systems są notowane na parkiecie głównym warszawskiej GPW. Do grupy klientów Benefit Systems należy obecnie ponad 7 000 firm i instytucji zatrudniających ponad 2 mln pracowników, natomiast z samych produktów sportowych korzysta już blisko 500 tysięcy użytkowników, do dyspozycji których jest niemal 4 000 obiektów sportowo-rekreacyjnych w blisko 650 miastach Polski
Ważne definicje:
*) Nowe produkty – inne niż karty sportowe narzędzia motywacji pozapłacowej w ofercie Grupy
**) Klub dojrzały – średnio 2 lata od uruchomienia i osiągający marżę operacyjną powyżej 10%